mandag 15. desember 2008

Aaaah..

Nå var jeg og tok meg en velfortjent avslappende dusj. Nå sto jeg lenge i dusjen. Jeg tenkte litt over en blogg jeg leste rett før jeg gikk i dusjen. Om en jente med 50kilos fobi. Hmm, litt rart. Kunne ønske jeg hadde den fobien.

I går når jeg hadde lagt Sebastian for ettermiddagen, lå jeg og funderte på det faktum av vår eksistens. Hvorfor lever vi? Hvordan ble vi til? Ble vi skapt av Gud? Er vår ekistens virkelig av aper? Eller ble alt til når The Bing Bang kom? Hva tror dere?

Ingen kommentarer: