torsdag 26. februar 2009

De siste dagene har jeg vært totalt utslitt. Jeg har ikke fått sovet nok denne uken. Så i går la jeg meg klokka 7 og sovnet vel halv 8 :) Det var herlig. Så sov jeg helt til 10 cirka. Har dere også hatt det sånn? At dere er totalt utslitte? Jeg måtte ta fri fra skolen i dag. Jeg var så utslitt.

Jeg leste nettopp i avisen.. Der sto det at Sturla Berg-Johansen er homofil! Jeg mener.. Jeg ble så paff at jeg heiv avisen i veggen. Det er så merkelig. Tanta mi var sammen med ham når de var unge! Når fant han ut at han er homofil? Også tenker jeg på den gangen jeg så på Deal or no Deal så sa han; - Jeg gjør som Finn, mennene først. Mente han egentlig seg selv?

Hva mener dere?

mandag 23. februar 2009

Jeg så på Benjamin Button i går. Uff, jeg gråt de siste tjue minuttene. Den var fæl. Men den var ganske flott også da :) Gidder ikke skrive nå, skriver i morgen :-D

onsdag 18. februar 2009

Hei! Oi, nå er det lenge siden sist jeg skrev. Vel, jeg kan ikke skylde på at jeg har vært opptatt heller. Bilen har streika, så jeg sov hos Rikke fra torsdag til fredag :) Det var koselig. Lene sov hos meg fram til i går og jeg skal til Rikke litt senere i dag. Jeg skulle egentlig til tannlegen, men jeg rakk ikke bussen. Så jeg fikk ny time på fredag :) Ha en fin vinterferie!

fredag 6. februar 2009

God morgen :) Nå sitter jeg og skriver stil. Vi skal skrive stil i tre hele timer. Det er kjempe kjedelig. Jeg liker å skrive stil, men det er ikke noe jeg har lyst til å skrive om. Det er liksom ikke så veldig interessant. Hva skal jeg gjøre? Hva gjør dere?

mandag 2. februar 2009

Jeg var hos tannlegen på onsdag, og hun fant ut at jeg hadde hull! Og at jeg kunne fått hull i alle tennene mine. Det er skummelt. Dette er mitt første hull. Jeg aner ikke hva jeg skal forvente meg. Henriette fikk kjeft av Marianne og Per i sta. Lærerne hennes. For ingenting! Jeg har vært irritert i hele dag for det. Og hun måtte ned på Jens' kontor i sta. Men han var ikke der. De var visst bekymra for henne ellernoe. Det er idioti! Marianne og Per er de verste folka jeg vet om! De er skikkelig fæle.

Jeg har blitt venn med Anne igjen. Hun ringte meg i går og sa unnskyld. Vi kranglet om noe greier. Også spurte hun om jeg ville bli med ut å kjøre. Det ville jeg. Men så sovna hun! Jeg lå oppe og venta på at hun skulle ringe, men det gjorde hun ikke. Så jeg sovna. Så fikk jeg melding på morningen om at hun hadde sovnet :) Skal ut i kveld da.

fredag 30. januar 2009

Flørting

Hva er egentlig flørting? Er det å gni bena til en annen, holde hender, gjøre seg til, eller lage trutemunn til noen? Jeg har en venninne som ikke er sikker på hva flørting er. Ikke er jeg helt sikker heller. Hva er egentlig flørting? Har dere noen mening om det?

lørdag 24. januar 2009

I dag har Lene sovet hos meg. Hun skal sove hos meg en natt til. Vi skal ha bestevenn-date i natt og vi skal spille hele natta :) det blir gøy. hvordan har deres helg vært? Jeg har ikke fått skrevet på det siste.