skip to main
|
skip to sidebar
mandag 23. februar 2009
Jeg så på Benjamin Button i går. Uff, jeg gråt de siste tjue minuttene. Den var fæl. Men den var ganske flott også da :) Gidder ikke skrive nå, skriver i morgen :-D
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
Nyere innlegg
Eldre innlegg
Startsiden
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
lillgrr
xlillcore
Norway
Jeg er sta, sjalu, teit og ego men jeg har utrolig nok mange venner. Jeg røyker og jeg går endelig på Revetal ungdomsskole, 10D. Og jeg elsker det.
Vis hele profilen min
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar