torsdag 26. februar 2009

De siste dagene har jeg vært totalt utslitt. Jeg har ikke fått sovet nok denne uken. Så i går la jeg meg klokka 7 og sovnet vel halv 8 :) Det var herlig. Så sov jeg helt til 10 cirka. Har dere også hatt det sånn? At dere er totalt utslitte? Jeg måtte ta fri fra skolen i dag. Jeg var så utslitt.

Jeg leste nettopp i avisen.. Der sto det at Sturla Berg-Johansen er homofil! Jeg mener.. Jeg ble så paff at jeg heiv avisen i veggen. Det er så merkelig. Tanta mi var sammen med ham når de var unge! Når fant han ut at han er homofil? Også tenker jeg på den gangen jeg så på Deal or no Deal så sa han; - Jeg gjør som Finn, mennene først. Mente han egentlig seg selv?

Hva mener dere?

Ingen kommentarer: