onsdag 18. februar 2009

Hei! Oi, nå er det lenge siden sist jeg skrev. Vel, jeg kan ikke skylde på at jeg har vært opptatt heller. Bilen har streika, så jeg sov hos Rikke fra torsdag til fredag :) Det var koselig. Lene sov hos meg fram til i går og jeg skal til Rikke litt senere i dag. Jeg skulle egentlig til tannlegen, men jeg rakk ikke bussen. Så jeg fikk ny time på fredag :) Ha en fin vinterferie!

Ingen kommentarer: