God morgen :) Nå sitter jeg og skriver stil. Vi skal skrive stil i tre hele timer. Det er kjempe kjedelig. Jeg liker å skrive stil, men det er ikke noe jeg har lyst til å skrive om. Det er liksom ikke så veldig interessant. Hva skal jeg gjøre?
Hva gjør dere?
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar