mandag 2. februar 2009

Jeg var hos tannlegen på onsdag, og hun fant ut at jeg hadde hull! Og at jeg kunne fått hull i alle tennene mine. Det er skummelt. Dette er mitt første hull. Jeg aner ikke hva jeg skal forvente meg. Henriette fikk kjeft av Marianne og Per i sta. Lærerne hennes. For ingenting! Jeg har vært irritert i hele dag for det. Og hun måtte ned på Jens' kontor i sta. Men han var ikke der. De var visst bekymra for henne ellernoe. Det er idioti! Marianne og Per er de verste folka jeg vet om! De er skikkelig fæle.

Jeg har blitt venn med Anne igjen. Hun ringte meg i går og sa unnskyld. Vi kranglet om noe greier. Også spurte hun om jeg ville bli med ut å kjøre. Det ville jeg. Men så sovna hun! Jeg lå oppe og venta på at hun skulle ringe, men det gjorde hun ikke. Så jeg sovna. Så fikk jeg melding på morningen om at hun hadde sovnet :) Skal ut i kveld da.

Ingen kommentarer: