skip to main
|
skip to sidebar
lørdag 24. januar 2009
I dag har Lene sovet hos meg. Hun skal sove hos meg en natt til. Vi skal ha bestevenn-date i natt og vi skal spille hele natta :) det blir gøy. hvordan har deres helg vært? Jeg har ikke fått skrevet på det siste.
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
Nyere innlegg
Eldre innlegg
Startsiden
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
lillgrr
xlillcore
Norway
Jeg er sta, sjalu, teit og ego men jeg har utrolig nok mange venner. Jeg røyker og jeg går endelig på Revetal ungdomsskole, 10D. Og jeg elsker det.
Vis hele profilen min
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar