lørdag 24. januar 2009

I dag har Lene sovet hos meg. Hun skal sove hos meg en natt til. Vi skal ha bestevenn-date i natt og vi skal spille hele natta :) det blir gøy. hvordan har deres helg vært? Jeg har ikke fått skrevet på det siste.

Ingen kommentarer: