Nå sitter jeg i mattetimen. Vi har Excel. Har dere vært borti det før? Vi har sånn matteprosjekt med aksjer. Jeg skal si at jeg har kjøpt alt på kjøttboller :)
Om én time så skal vi hjem. Da skriver jeg kanskje mer. Jeg skal også hjem og spile sims :)
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar