tirsdag 20. januar 2009

Nå sitter jeg i mattetimen. Vi har Excel. Har dere vært borti det før? Vi har sånn matteprosjekt med aksjer. Jeg skal si at jeg har kjøpt alt på kjøttboller :)

Om én time så skal vi hjem. Da skriver jeg kanskje mer. Jeg skal også hjem og spile sims :)

Ingen kommentarer: