skip to main
|
skip to sidebar
søndag 18. januar 2009
Nå er jeg hjemme fra Rikke. Det var deilig å komme seg hjem.
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
Nyere innlegg
Eldre innlegg
Startsiden
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
lillgrr
xlillcore
Norway
Jeg er sta, sjalu, teit og ego men jeg har utrolig nok mange venner. Jeg røyker og jeg går endelig på Revetal ungdomsskole, 10D. Og jeg elsker det.
Vis hele profilen min
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar