skip to main
|
skip to sidebar
lørdag 17. januar 2009
Hahah, jeg så på et innlegg jeg hadde skrevet nedenunder her. At jeg skulle legge ut bilder fra klubben. Heldighvis fikk jeg lagt dem inn på dataen til Rikke i stad, så her er de :-)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
Nyere innlegg
Eldre innlegg
Startsiden
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
lillgrr
xlillcore
Norway
Jeg er sta, sjalu, teit og ego men jeg har utrolig nok mange venner. Jeg røyker og jeg går endelig på Revetal ungdomsskole, 10D. Og jeg elsker det.
Vis hele profilen min
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar