lørdag 17. januar 2009

Hahah, jeg så på et innlegg jeg hadde skrevet nedenunder her. At jeg skulle legge ut bilder fra klubben. Heldighvis fikk jeg lagt dem inn på dataen til Rikke i stad, så her er de :-)




Ingen kommentarer: