Det har vært kjempe koselig. Filmen var ferdig og vi måtte skyndte oss opp på VKT. Men så fant vi ut at det ikke gikk noen buss. Så Rikke og jeg hadde planlagt åssen vi skulle komme oss hjem. Så vi tok det med ro. Satt på Mac'Donalds og kosa oss. Plutselig når jeg står i kø, så roper Rikke at vi sitter på med fare ntil Roy da. Så vi måtte jo stresse.. igjen! Men jeg har vel noen bilder jeg kan legge ut. Men det er ikke mange . Gadd ikke ta så mange. Bussturen inn til Tønsberg tok jo dritlang tid. JEg hørte på musikk nesten hele veien, og når jeg endelig tok ut proppen, så var Siv-Elin dritsur på meg, haha. Men kos dere videre folkens! Ha en flott søndag!
lørdag 17. januar 2009
I dag var vi å så Twilight. Den begynte skikkelig kjedelig, men den ble skikkelig spennende. Jeg elsker vampyr filmer. De er så.. Ja! Jeg satt å skalv den siste timen. Den var så utrolig fengende. Jeg følte jeg var hun Bella i filmen. Jeg var så redd. Men den er definitivt på min topp 5 liste over de beste filmene jeg har sett. Men minus for starten. Så i dag har jeg vært i Tønsberg :-)
Det har vært kjempe koselig. Filmen var ferdig og vi måtte skyndte oss opp på VKT. Men så fant vi ut at det ikke gikk noen buss. Så Rikke og jeg hadde planlagt åssen vi skulle komme oss hjem. Så vi tok det med ro. Satt på Mac'Donalds og kosa oss. Plutselig når jeg står i kø, så roper Rikke at vi sitter på med fare ntil Roy da. Så vi måtte jo stresse.. igjen! Men jeg har vel noen bilder jeg kan legge ut. Men det er ikke mange . Gadd ikke ta så mange. Bussturen inn til Tønsberg tok jo dritlang tid. JEg hørte på musikk nesten hele veien, og når jeg endelig tok ut proppen, så var Siv-Elin dritsur på meg, haha. Men kos dere videre folkens! Ha en flott søndag!

Det har vært kjempe koselig. Filmen var ferdig og vi måtte skyndte oss opp på VKT. Men så fant vi ut at det ikke gikk noen buss. Så Rikke og jeg hadde planlagt åssen vi skulle komme oss hjem. Så vi tok det med ro. Satt på Mac'Donalds og kosa oss. Plutselig når jeg står i kø, så roper Rikke at vi sitter på med fare ntil Roy da. Så vi måtte jo stresse.. igjen! Men jeg har vel noen bilder jeg kan legge ut. Men det er ikke mange . Gadd ikke ta så mange. Bussturen inn til Tønsberg tok jo dritlang tid. JEg hørte på musikk nesten hele veien, og når jeg endelig tok ut proppen, så var Siv-Elin dritsur på meg, haha. Men kos dere videre folkens! Ha en flott søndag!
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar