skip to main
|
skip to sidebar
tirsdag 13. januar 2009
Nå sitter jeg på skolen. Vi har matte. Morten skjønner ikke at vi sitter på dataen. Etter skolen skal vi på klubben. Jeg skal be Siv-Elin ta med kamera mitt, så jeg kan ta bilder. Legger dem da inn senere. :-D
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
Nyere innlegg
Eldre innlegg
Startsiden
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
lillgrr
xlillcore
Norway
Jeg er sta, sjalu, teit og ego men jeg har utrolig nok mange venner. Jeg røyker og jeg går endelig på Revetal ungdomsskole, 10D. Og jeg elsker det.
Vis hele profilen min
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar