tirsdag 13. januar 2009

Nå sitter jeg på skolen. Vi har matte. Morten skjønner ikke at vi sitter på dataen. Etter skolen skal vi på klubben. Jeg skal be Siv-Elin ta med kamera mitt, så jeg kan ta bilder. Legger dem da inn senere. :-D

Ingen kommentarer: