mandag 12. januar 2009

Uff, jeg blir så sint. I går skulle jeg være flink å sende inn søknad til videregående. Så er det noen som har allerede laget en bruker med MITT fødselnummer! Hvor skummelt er ikke det? Jeg kan ikke fødselsnummeret mitt selv en gang! Jeg skal finne et nummer som jeg kan ringe i morgen. Når jeg kommer på skolen.

I dag var det ikke noen fin dag på skolen. Egentlig bare dritt. Jeg var sur når jeg kom hjem. Og jeg sov en time på sofaen i sta. Ikke bra. Så nå er jeg ikke trøtt, og jeg må sove nå om max en halvtime, hvis jeg skal ha sjans til å stå opp i morgen. Ingen hadde rizla på skolen i dag! Så jeg har jo vært ganske så sint i hele dag. Eller irritert da. Men jeg får vel prøve å sove. Hade bra! :-)

Ingen kommentarer: