lørdag 10. januar 2009
Det har vært en skikkelig fin uke. Lene og jeg har tullet og tøyset hele uken og kosa oss. Det er skikkelig koselig å være tilbake. Jeg kjenner alle og jeg kan være med hvem som helst liksom. Det er herlig å ha det sånn igjen. På Gjøklep hadde jeg det skikkelig dårlig. Jeg hadde stort sett ingen venner før i 9'nde. Men jeg har savnet revetal helt siden jeg slutta der.
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar