mandag 5. januar 2009

Skole.

Endelig kom jeg inn på Revetal. Jeg sov til klokken ble 15:00, så våknet jeg av at mamma sa til meg; du har kommet inn på revetal. Du begynner i morgen. Og jeg sa bare at det var bra og sånn. Men jeg gleder meg til hvordan det blir i morgen. Jeg er ikke sikker på om det er B eller D jeg kommer i. Sannsynlighvis D. Jeg er så ufattelig glad! :-D

Ingen kommentarer: