mandag 5. januar 2009
Skole.
Endelig kom jeg inn på Revetal. Jeg sov til klokken ble 15:00, så våknet jeg av at mamma sa til meg; du har kommet inn på revetal. Du begynner i morgen. Og jeg sa bare at det var bra og sånn. Men jeg gleder meg til hvordan det blir i morgen. Jeg er ikke sikker på om det er B eller D jeg kommer i. Sannsynlighvis D. Jeg er så ufattelig glad! :-D
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar