søndag 4. januar 2009

I går døde oldemoren min. Jeg gråt som jeg aldri har grått før. Jeg var så lei meg. Hun døde som nesten 89 åring. Jeg kommer virkelig til å savne henne. Hun døde av blodforgiftning og hun lå i koma. Det er så vondt. I går natt, når jeg skulle sove, så måtte jeg gråte meg selv i søvn. Jeg tenkte på hvor mye hun var, hun var så kul. Så snill. Jeg kommer aldri til å glemme den aller siste gangen jeg snakket med henne. Jeg sa for første gang: (som jeg kan huske) Jeg er glad i deg, Joja. Og det er jeg. Oppriktig glad i henne.

Ingen kommentarer: