fredag 2. januar 2009

God natt

Etter at jeg skrev sist gang dro jeg til Rikke for jeg ville absolutt ikke sove hos Henriette. Hun er så jævlig lite gjestfri. Broren til Atle havnet i bilulykke, så han måtte sitte på med oss til Bergsåsen. Så dro vi hjem til Rikke og la oss. Det var deilig å få sovet. Jeg sov til halv fem. Så nå er døgnet mitt snudd igjen. Faen. Og jeg som klarte meg så bra.

Jeg dro hjem fra Rikke og var hjemme en dag. Så ringte Lene meg og spurte om hun kunne komme hit. Jeg ble jo kjempeglad. Det var så lenge siden Lene hadde vært hos meg. Så nå ligger hun ved siden av meg. Godt nyttår 'a!

Ingen kommentarer: