Da var 2009 kommet. Er hos Henriette nå, så får ikke lagt ut noen bilder, men jeg kommer hjem i morgen. Jeg har fått meg nye sims spill også. Noen andre enn meg som synes Sims er gøy? Har drukket i dag, men ikke så mye at jeg ble full. Haha, hadde skikkelig "pangstart" på dette nye året. Svenn boppa champaen skikkelig.
2008 har vært et vondt år fylt med depresjon, mye gråting og masse forskjellige skoler. Håper 2009 blir mye bedre. Sannsynlighvis blir det vel det. Vel, have a nice fuckin' new year!
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar