Men selvfølgelig hadde jeg stått opp ganske så tidlig den morgenen, og jeg orket ikke lenger å være våken klokka 9, så jeg gikk å la meg. Men koselig var det. Pappa og morfaren min var fulle, men.. Ikke sånn at de blir helt teite og sånn, men de blir bare litt mer snakkesalige :) Begge er menn med få ord. Men jeg legger ut noen bilder fra MIN jul.
torsdag 25. desember 2008
Julaften var koselig. Det var den. Jeg trodde mamma skulle være dritsur, men det var hun altså ikke. Jeg fikk masse fint! Jeg fikk det jeg ønsket meg aller mest: KAMERAA!
Men selvfølgelig hadde jeg stått opp ganske så tidlig den morgenen, og jeg orket ikke lenger å være våken klokka 9, så jeg gikk å la meg. Men koselig var det. Pappa og morfaren min var fulle, men.. Ikke sånn at de blir helt teite og sånn, men de blir bare litt mer snakkesalige :) Begge er menn med få ord. Men jeg legger ut noen bilder fra MIN jul.

Men selvfølgelig hadde jeg stått opp ganske så tidlig den morgenen, og jeg orket ikke lenger å være våken klokka 9, så jeg gikk å la meg. Men koselig var det. Pappa og morfaren min var fulle, men.. Ikke sånn at de blir helt teite og sånn, men de blir bare litt mer snakkesalige :) Begge er menn med få ord. Men jeg legger ut noen bilder fra MIN jul.
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar