skip to main
|
skip to sidebar
tirsdag 23. desember 2008
Bilder
Nå fikk jeg veldig lyst til å legge ut noen bilder :) Bl.a Tinka, hunden min, juletre, julegaver osv.
Hva synes du om juletreet?
1 kommentar:
Marita Haugerud
sa...
Treet var fint :D
24. desember 2008 kl. 05:23
Legg inn en kommentar
Nyere innlegg
Eldre innlegg
Startsiden
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
lillgrr
xlillcore
Norway
Jeg er sta, sjalu, teit og ego men jeg har utrolig nok mange venner. Jeg røyker og jeg går endelig på Revetal ungdomsskole, 10D. Og jeg elsker det.
Vis hele profilen min
1 kommentar:
Treet var fint :D
Legg inn en kommentar