Nå er det julaften! Kan dere tro det? Bare 12 timer cirka til pakker. Og mat. Merkelig nok har jeg ikke mat lyst. Dette skjedde for 5 år siden også. Jeg hadde null matlyst og spiste stort sett ingenting. Faktisk ganske ulikt meg.
Snart er det snikker Andersen og grøt :) Så er det Askepott OG Mikkes jul! Herregud, 2008 har gått så fort! Og det har også vært nok et kjedelig år. Men som jeg alltid sier; Håper neste år blir mer spennende.
GOD JUUUUUUUUL!
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar