tirsdag 23. desember 2008

GOD JUL!

Nå er det julaften! Kan dere tro det? Bare 12 timer cirka til pakker. Og mat. Merkelig nok har jeg ikke mat lyst. Dette skjedde for 5 år siden også. Jeg hadde null matlyst og spiste stort sett ingenting. Faktisk ganske ulikt meg.

Snart er det snikker Andersen og grøt :) Så er det Askepott OG Mikkes jul! Herregud, 2008 har gått så fort! Og det har også vært nok et kjedelig år. Men som jeg alltid sier; Håper neste år blir mer spennende.

GOD JUUUUUUUUL!

Ingen kommentarer: