fredag 19. desember 2008

Fest.

I dag skal Stephan ha fest og han har ikke sagt i fra til Lene og meg en gang! Dårlig gjort, ja! Vi skal liksom være bestevenner. Åå, jeg ble så sur i sta at jeg spiste opp resten av kalenderen min. Tusen takk skal du faen meg ha Stephan! Hahahah, neida :-) Men jeg ble skuffa.

I dag er det 19. desember. Jeg har gått rundt hele uken og tenkt; "19, 19, 19, 19, 19" og ikke skjønt hvorfor. Men i dag fikk jeg vite det da. Og denne uken har jeg stått opp mellom halv 6 - 7. I dag dro jeg meg til sju, haha.

Ingen kommentarer: