lørdag 20. desember 2008

Er det andre enn meg som føler de har litt "paranormale" krefter? Jeg har aldri sett spøkelser eller ånder, men jeg får opp energiene deres. Jeg får oppleve smerter og slikt. Her om dagen kjente jeg hele hjernen min. Jeg tror den som sendte meg den, hadde hjernesvulst eller kreft eller noe. En jente sa en gang til meg at man aldri kunne si til noen at man hadde slike krefter, for da ble de borte (?). Tror dere det?


Lene er her enda forresten. Men jeg synes det er ubehagelig å kjenne at dem er der. Jeg kjenner liksom en uro i magen og alle hårene på kroppen reiser seg. Noen andre som kjenner det slik?

4 kommentarer:

Marita Haugerud sa...

Så ekkelt.. Jeg tror jeg kjenner hvis det er noe det, eller så bare skremmer jeg opp til og tro at jeg kan føle det :p

Ce sa...

Jeg kan føle det, når det er noe der....noen ganger ser jeg oxo...men om det men om det er paranormalt eller sykdommen min, vet jeg ikke ennå....

xlillcore sa...

det med sånne spøkelser er ganske ekkelt. sykdom? uff da O: men opplevelsene mine har vært ganske ekle. en gang føltes det som om det var et teppe som la seg over meg for å prøve å kvele meg. så dagen etter hørtes det ut som det knirket i treverket rett utenfor. så føltes det ut som om det var noen som hadde hengt seg og dinglet der :/

Marita Haugerud sa...

Jeg har fortalt deg om jenta som gikk igjen hjemme hos oss ?:O hu var det bare jeg som så, fordi jeg er svakest for sånne ting