lørdag 20. desember 2008

Nå har jeg fått frem en del fete ting på høyresiden av bloggen min! Kos dere.

Mamma snakket om at vi skal gå ned betraktelig til sommeren. Jeg er med på den altså, jeg vil bli tynn til sommeren, eller.. Tynnere.

Ingen kommentarer: