lørdag 13. desember 2008
Briller
Ååå, nå er det ikke lenge til mamma og jeg skal til Revetal og kjøpe nye briller! Jeg har funnet noen jeg likte spesielt godt. De er røde og passer meg! De kler meg skikkelig. Lene syntes også jeg kledde dem. Jeg glemte å spørre om prisen.Jeg legger ut et bilde hvor dere ser meg med de på.
Ok, der så jeg jævlig sur ut, men hva synes dere?
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
2 kommentarer:
oOoOoOoo du kledde de! :D
Takk Anine!
Legg inn en kommentar