fredag 12. desember 2008

Nå er vi hos Rikke. Jeg glemte at jeg ikke fikk lov til å ta med meg kameraet hit, så dere får nok vente til i morgen eller til søndag. Det var skikkelig morsomme bilder. Kos den dagen i dag.

I dag har jeg dåpsdag! Si gratulerer. Og Natacha har bursdag :-)

Ingen kommentarer: