Nå er vi hos Rikke. Jeg glemte at jeg ikke fikk lov til å ta med meg kameraet hit, så dere får nok vente til i morgen eller til søndag. Det var skikkelig morsomme bilder. Kos den dagen i dag.
I dag har jeg dåpsdag! Si gratulerer. Og Natacha har bursdag :-)
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar