fredag 12. desember 2008

Nå sitter Lene og jeg på Libris, Revetal. Vi har tatt masse bilder, men jeg kan ikke legge dem inn nå. Jeg skal sove hos Rikke en stund. Skal bli deilig å sove hjemmefra. Har ikke gjort det på flere måneder. Lene kunne ikke sove hos meg, men vi sover sammen allikevel, hos Rikke. Ok, det hørtes rart ut, men det er nok noen der ute som forsto.

Vi har hatt det skikkelig koselig i de to timene jeg har vært her. Skal bli deilig å være sammen med de aller bestevennene mine så lenge. Gleder meg. Skriver mer når vi kommer hjem til Rikke!

Ingen kommentarer: