skip to main
|
skip to sidebar
fredag 12. desember 2008
Uff, nå er det lenge siden jeg har blogget. Jeg var ute med bikkjene i stad. De er så søte ute i snøen. Jeg har noen bilder jeg kan legge ut, hvis dere finner det interessant :-)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
Nyere innlegg
Eldre innlegg
Startsiden
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
lillgrr
xlillcore
Norway
Jeg er sta, sjalu, teit og ego men jeg har utrolig nok mange venner. Jeg røyker og jeg går endelig på Revetal ungdomsskole, 10D. Og jeg elsker det.
Vis hele profilen min
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar