Da var 7. desember over. Ikke lenge igjen før julaften kommer snikende rundt hjørnet! Jeg har enda ikke fått penger av mamma til å handle for. Jeg får vel bare gjøre noe hjemme for å få penger. Det er jo så slitsomt! Alle andre får jo penger til å kjøpe julegaver, men ikke vi. Vi må tjene dem. Er jula tiden for å gi?
Nå skal jeg og søsteren min snart se på Gossip Girl. Det er ikke særlig morsomt, men ganske fascinerende og se hvordan rike folk bor og hvordan de kler og oppfører seg. Serien er jo stort sett bra. Masse skandaler. Vi ser den på dataen vi da. Laster ned fra en webside. Nå er jaggu 8. desember her! Og ikke så mange timer til Jul i Blåfjell :-)
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar