Jaja. Nå skal Lene og jeg lage salat. Også skal vi rydde inn alle tingene som mamma og pappa har gjort. Det gidder jeg ikke. Det er jo de som har handlet inn med haug og ting. Irriterende. Gleder meg til salat. Det skal bli godt å ha noe sunt for en gang skyld.
I dag rakk vi nesten ikke Jul i Blåfjell! Vi fikk sett litt, men dessverre ikke alt. Noen andre som ser på Jul i Blåfjell?
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
1 kommentar:
aaw, jul i blåfjell er så kos! jeg ser også på det. når jeg og lillesøsteren min sere på det, har vi alltid noe allsang lignende fordi vi kan tekstene! hahaha, made my day
Legg inn en kommentar