fredag 5. desember 2008

Nå er Lene hos meg. Det er ganske koselig. Vi så på sånne ekle bilder på en eller annen side jeg husker ikke akkurat nå. Først var vi i Tønsberg. Så ble jeg sur fordi søsteren min gjorde sånn at jeg missforsto det hun sa, så det ble bare det skvipe av kaffe fra shell på oss. Ha en ellers god 5. desember kveld!

Ingen kommentarer: