torsdag 4. desember 2008

Da får jeg snart legge meg. Jeg tenkte jeg skulle legge meg å lese boken min, "Novemberbarn". Har dere hørt om den? Den er veldig bra. Den handler om en jente som aldri har snakket med faren ei heller fått et eneste blikk av faren sin. Hun har kun kontakt med to av brødrene, Lukas og Johannes. Hun møter en merkelig gutt på kirkegården, Adam. Han er blitt bannlyst fra kirken. Faren til Judianna, hovedpersonen, er prest altså. Den er spennende. Det er en serie! Kjøp bok nr.2 nå!

Ingen kommentarer: