torsdag 4. desember 2008
Nå er klokken over litt over 12, mamma og jeg sitter å ser på DR. 90210. Jeg er ikke så veldig begeistret for det. Men mamma liker det da. Jeg skulle akkurat til å tenne meg en røyk, så tenkte jeg; jeg skriver på bloggen min først. Vel, nå skal jeg tilbake til røyken og nå Late Show with David Letterman. Kos dere på denne kalde, men koselige 5. desember natt!
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar