torsdag 4. desember 2008

Nå sitter jeg inne på badet vårt og bader nevøen min, Sebastian. Tankene mine flyr om hva han kommer til å bli, hvordan han blir, hvordan han kommer til å se ut. Er det noen som allerede vet det fra barnet deres ble født? Jeg aner ikke hvordan han kommer til å bli eller noe. Jeg håper bare han blir det han liker best og jeg håper han blir fornøyd med utseende sitt. Han er en vakker gutt, han Sebastian.

Tenk om han blir pilot? Eller racerbilsjåfør? Eller baker? Eller kanskje bilmekaniker? Hvem vet. Kanskje han får seg kjæreste i tidlig alder. Han er veldig tullete av seg. Kanskje han blir som meg? Jeg er jo litt tullete, hehe. Jeg håper han ikke blir slik som Dan i OTH. Da vil jeg aldri snakke med ham igjen. Vi får bare håpe tror jeg.

Ingen kommentarer: