torsdag 4. desember 2008

Nå er jeg sliten. Jeg har støvsugd og tatt buret til Fie. Og jeg har tatt do. Det sliter på krefter. Vel, nå sitter jeg her og slapper av! Åh, snart er det jul.

Nå har jeg fått skikkelige brystsmerter. Sikkert ikke noe alvorlig. Men det stikker litt. Hvis det fortsetter, ringer jeg mamma. Vel, ha en ellers god desember dag!

Ingen kommentarer: