Nevøen min og jeg var ute i går og lekte i snøen. Han fikk roser i kinnene! Han var så ufattelig søt når han var ute. Tinka, hunden min, var utrolig pen i snøen. Hadde jeg bare hatt et ordentlig kamera da, hadde det blitt et perfekt bilde av henne.
En stund senere lagde søstrene mine og jeg pepperkaker. Sebastian satt i stolen og hadde en søt liten kjevle for seg selv. En liten gryteklut, to skjeer og et utrolig nydelig forklée. Nå sitter vi å ser på Handy Manny. Veldig bra barneprogram. Sebastian, nevøen min, klarer ikke å ta øynene fra tven når han er på.
Har dere hørt om bokserien "Novemberbarn"? Det er en flott serie! Det er litt om overnaturlige ting. Tror dere på det? Ånder og slikt? Jeg personlig har faktisk sett et par slike. Jeg har noen på rommet mitt som sier jeg ikke kan ligge i sengen med mindre jeg har dynen rundt hele meg. Han sier: "Slik skal ikke en ung kvinne ligge". Skummelt, men jeg har blitt vandt med det.
Har du slike opplevelser? Del med oss!
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar