Nå er det snart jul! Kan dere tro det?
I fjor var ikke julen koselig. Da var vi Spania og vi badet på julaften. Vi hadde litt norsk mat, men mesteparten var spansk. Julaften i år blir hvertfall ikke noe koselig. Mamma er dritsur, så hun er vel sannsynlighvis det på julaften også. Hun gir meg skylda for alt for tiden. Uansett om jeg ikke har vært hjemme på den tiden, så er det min skyld. Ikke kan jeg si noe heller, for da klikker det mentalt for henne.
Stephan skal kanskje ha fest i romjulen da. Men jeg fikk hørt noe angående det, så det er kanskje ikke noe. Men hadde vært gøy om det hadde blitt noe da.
Jeg sto opp for to timer siden og klokken er 05:22. Jeg la meg klokken 6 i går på grunn av jeg var sur på mamma, haha. Så nå ligger jeg her og snakker med Marie! :)
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
1 kommentar:
Hvorfor er hu så sur? Det er så unødvendig og være sur. :(
Legg inn en kommentar