skip to main
|
skip to sidebar
lørdag 13. desember 2008
Nå er jeg hjemme igjen. Jeg ville egentlig ikke hjem. Ville være hos Rikke en natt til, men jeg måtte hjemme å passe Sebastian. Vel, siden jeg sa er hjemme kan jeg da legge ut noen bilder av dagen vår i går :-)
2 kommentarer:
Siv Helene
sa...
Morsomme bilder :)
22. desember 2008 kl. 03:34
xlillcore
sa...
:)
30. januar 2009 kl. 13:09
Legg inn en kommentar
Nyere innlegg
Eldre innlegg
Startsiden
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
lillgrr
xlillcore
Norway
Jeg er sta, sjalu, teit og ego men jeg har utrolig nok mange venner. Jeg røyker og jeg går endelig på Revetal ungdomsskole, 10D. Og jeg elsker det.
Vis hele profilen min
2 kommentarer:
Morsomme bilder :)
:)
Legg inn en kommentar