lørdag 13. desember 2008

Nå er jeg hjemme igjen. Jeg ville egentlig ikke hjem. Ville være hos Rikke en natt til, men jeg måtte hjemme å passe Sebastian. Vel, siden jeg sa er hjemme kan jeg da legge ut noen bilder av dagen vår i går :-)